خرید قرص وگادول اصل از داروخانه تا کنون به این سادگی  نبوده است. برای خرید قرص وگادول اصل از داروخانه نیازی به مراجعه حضوری نیست. خرید به صورت اینترنتی انجام می شود و سایت ما با تهیه یک فرم ساده امکان سفارش بصورت آنلاین را برای شما تدارک دیده است.

درمان زود انزالی امروزه یکی از مشکلات بین زن و شوهر ها شده است. اما چه قرصی برای شما مناسب می باشد تا اختلالات جنسی شما رو بر طرف کند . اکثر قرص و کپسول های ساخته شده برای رفع انزال زود رس از ترکیبات ترامادول برای دادن تاخیر و سیلدنافیلد یا تادالافیلد برای سفت شدن و حالت نعوظ استفاده میکنند. قرص وگادول یکی از محبوب ترین داروی های تاخیری می باشد که به راحتی شما میتوانید با پر کردن فرم زیر و یک کلیک محصول رو درب منزل تحویل بگیرید. مشکلات زود انزالی در آقایان دلایل مختلفی دارد مانند استرس , روابط تکراری , دیابت و دیکر مشکلات. بیشتر آقایان برای درمان و رفع این مشکل اقدامی نمیکنند به دلیل خجالت. اما بهتر است که برای رفع این مشکلات اقدام نمایند تا هم خود و هم شریک جنسیشان از رابطه لذت بیشتری ببرند. ما در این پست بهترین قرص تاخیری فوری را به شما معرفی میکنیم که برای رفع مشکلات زود انزالی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

 

خواص و تاثیرات قرص وگادول قیمت قرص وگادول در داروخانه خرید اینترنتی قرص وگادول

قیمت وگادول عوارض قرص وگادول چیست؟

خرید قرص تاخیری از داروخانه طریقه مصرف قرص تاخیری وگادول قیمت قرص تاخیری وگادول قرص وگادول قرمز

 

عوارض وگادول

بیشتر قرص های موجود در بازار در هر زمینه ای دارای عوارض جانبی هستند. بهتر است بگوییم هر دارویی که بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد مشکلاتی را ایجاد میکند . وگادول هم مانند سایر قرص ها عوارضی دارد. استفاده از این قرص باعث افزایش جریان خون در بدن می شود. همچنین افزایش جریان خون در بدن فشار خون را بالا می برد. پس در نتیجه افرادی که دچار فشار خون بالا هستند بهتر است قبل از استفاده از این محصول حتما با پزشک خوذ مشورت کنند.

 

نحوه مصرف قرص وگادول

نحوه مصرف ویگادول حداقل 20 دقیقه قبل از شروع رابطه میباشد . بهتر است زمان مصرف معده تان نه خالی باشد و نه پر . یعنی حدود یک ساعت قبل از خوردن قرص بهتر است کمی غذا بخورید تا معده خالی نباشد و حتما در نظر داشته باشید در زمان مصرف قرص به هیچ عنوان از مشروبات الکلی و مواد مخدر استفاده نکنید تا سلامتیتان به خطر نیافتد.

 

ویژگی های وگادول

افزایش اندازه الت بمدت 1 ساعت.

تاخیر در انزال و افزایش میل جنسی

 

حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد.

تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده داروخانه مگنیفر می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست

جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید.

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*

 

برخی از داروهایی که شاید به درد شما بخورد.

  1. قرص تاخیری واکادول
  2. قرص تاخیری سیالیس
  3. قرص تاخیری وگابدول
  4. ویاگرا 123

 

قرص وگادول چیست ؟

وگادول با نام تجاری وگابدول قرص های 6 ضلعی در بسته های 5 عددی برای تاخیر در انزال و نعوظ بسیار موثر است .

قیمت قرص وگادول اصل چقدره ؟

هر بسته از این محصول 90 هزار تومان است .

نحوی مصرف قرص وگادول قرمز رنگ ؟

45 دقیقه قبل از نزدیکی یک عدد قرص را با یک لیوان آب میل کنید .

خرید اینترنتی وگادول و نحوی تحویل به چه صورت است ؟

بعد از پر کردن فرم با شما تماس گرفته می شود اگر تهران باشید با پیک براتون ارسال میشه پرداخت درب منزل اگر خارج از تهران باشید باید هزینه رو واریز کنید 48 ساعته با پست یا تیپاکس درب منزل تحویل میگیرید .