دستگاه ویبره جنسی افزایش لذت جنسی در خانوم ها

حلقه ویبراتور یک محرک جنسی می باشد . دستگاه ویبره جنسی روی آلت تناسلی مردان نصب میشه و با موتوری که روی این دستگاه نصب شده یک ویبره ایجاد میکنه که عصب های تناسلی خانوم ها رو به شدت تحریک میکنه و لذت جنسی رو افزایش میده در اصل حلقه ویبره دار برای افزایش لذت جنسی بانوان ساخته شده و برای مردان لذتی ندارد.

 

دستگاه ویبره جنسی (حلقه ویبرادوم) دستگاهی است برای ماساژ الت تناسلی. اما تاثیرات ماساژ و ویبره الت چیست؟ در ادامه توضیحاتی درباره محصول و همچنین تاثیرات ماساژ روی الت تناسلی می دهیم.

 

دستگاه ویبره واژن

تاثیر دستگاه ویبره واژن تقریبا یک تاثیر روانی هست . به شکلی که بد از مدتی از رابطه زناشویی کارها و لذت ها تکراری خواهد شد . این عمل باعث میشه یه ارضا شدن از روی عادت برای دو طرف به وجود بیاد و شور هیجان اول راه نداشته باشید طبق نظر پزشکان و روانشناسان باید دائما در حال تغییر بود مثلا مکان های مختلف برای نزدکی انتخاب شود از پوزیشن هایی که تا به حال استفاده نکردید را تجربه کنید . یک روش دیگر هم استفاده از ابزار های ویژه برای افزایش لذت جنسی هست مثل همین حلقه ویبراتور که با لرزشی که ایجاد میکنه حس طرف مقابل را کاملا تغییر خواهد داد یا استفاده از ژل های خاصی برای افزایش گرما واژن مثل ژل ایموشن نارنجی یا اسپری تاخیری برای افزایش مدت زمان رابطه همه این ها با هم تاثیر گذار خواهند بود.

 

کاربرد حلقه ویبراتور

کاربرد حلقه ویبراتور بوجود اوردن حس جنسی بیشتر برای دو طرف میباشد. با استفاده از حلقه ویبراتور کلیتوریس خانمها بیشتر تحریک میشود که این امر باعث لذت فراوان در خانها میشود.  لذت بردن طرفین، هنگام رابطه زناشویی سالم به عنوان یک اصل شناخته می شود. آقایانی که از مشکلات جنسی مربوط به نعوظ رنج می برند، می توانند از حلقه ویبراتور استفاده کنند. همچنین بعضی از خانمها که توسط دخول به اوج لذت جنسی یا ارگاسم نمی رسند. به همین علت نصب حلقه ویبراتور در انتهای آلت مردانه باعث تحریک کلیتوریس و نقطه G بانوان می شود. این تحریک کلیتوریس می تواند تجربه ارگاسم بسیار لذت بخش را برای بانوان فراهم کند. حلقه ویبراتور یا کاندوم برقی با بالا نگه داشتن جریان خون در آلت تناسلی آقایان هنگام رابطه جنسی باعث فراهم شدن تجربه نعوظ لذت بخش و بدون دردسر در آقایان می شود. از طرفی به میزان خیلی کم، اندازه آلت تناسلی آقایان را افزایش می دهد. به علت لرزش حلقه ویبراتور روی آلت تناسلی مردانه و بالا بودن جریان خون در آلت جنسی مردانه، تجربه ارگاسم بسیار لذت بخش تر در آقایان رخ می دهد.

 

قیمت دستگاه ویبره جنسی

قیمت دستگاه ویبره جنسی در سایت های مختلف از 40 هزار تومان داریم تا 60 هزار تومان باید بگم هیچ کدوم فرقی با هم نداره تنها یک شرکت هست که اقدام به تولید این محصول میکنه بعضی از سایت ها خوب چون هزینه هاشون زیاد هست تقریبا چند درصدی روی محصول میکشن . قیمت واقعی این محصول بدونه هزینه ارسال 45 هزار تومان می باشد.

 

خرید حلقه ویبراتور از داروخانه

امن ترین راه و سریع ترین راه برای خرید حلقه ویبراتور از داروخانه را برای شما به ارمغان آوردیم. برای سفارش این محصول می توانید فرم انتهای صفحه را کامل کنید.

 

 

حتی در صورت انصراف از خرید حلقه ویبره ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد

تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده شرکت می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست

جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*