کرم کینگ سایز را از کجا تهیه کنیم

امکان خرید کرم کینگ سایز از داروخانه مگنیفر با توجه به قانونی نبودن فروش آن در فروشگاه ها فراهم نیست. به همین منظور امکانی فراهم کردیم که براحتی بتوانید کرم کینگ سایز را سفارش داده و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید.

کینگ سایز یک محصول 4 کاره افزایش سایز حجم تاخیری و مکروپنیس می باشد . اگر با خوردن قرص ویاگرا یا سالیس سردرد میگیرید یا مشکل فشار خون دارید. پیشنهاد می کنم یک بار این محصول رو امتحان کنید .با استفاده از این کرم میتوانید از رابطه جنسیتان بیشتر لذت ببرید فقط کافیست یکبار امتحان کنید.

در ادامه به بررسی مشخصات و نحوه خرید کرم تاخیری کینگ سایز می پردازیم. همچنان میتوانید از بهترین داروی افزایش سایزآلت در همینجا مشاهده نمایید.

 

از این رو اگر با این محصول آشنایی دارید و فقط قصد خرید دارید به انتهای مقاله مراجعه کنید.

 

خرید کرم کینگ سایز از داروخانه

ژل کینگ مدتی است که در پاکستان در حال بررسی می باشد.  برای اینکه مشخص شود آیا این کرم توانایی بزرگ کردن الت را دارد؟ کرم کینگ سایز 10 سال توانسته از بهترین کرم های افزایش دهنده طول الت باشد. برای دیدن محصولات دیگر به جز کرم میتوانید به این لینک  (قرص زود انزالی) مراجعه کنید .

 

روش استفاده از کرم کینگ سایز

روش استفاده از کرم کینگ هر بسته به نیاز هر شخص متفاوت است. بطور متوسط ، به اندازه ای که تمامی الت را تر کند باید استفاده شود. همچنین باید 10 الی 15 دقیقه قبل از رابطه مصرف شود. به طوری که :

به اندازه ی یک گرم یا 2 عدد نخود محصول را به بدنه الت تناسلی مالیده و به خوبی ماساژ دهید این عمل باعث میشه مواد جذب پوست و به خورد آلت تنالسی برود .

توجه : حتما بعد از 10 الی 15 دقیقه شستشو دهید با آب گرم تا روغن و مواد اضافی ان پاک شود.

 

عوارض ژل کینگ سایز

این کرم تماما از مواد گیاهی ساخته شده است. گیاهی بودن کرم  باعث می شود نه تنها عوارض نداشته باشد ، بلکه برای پوست مفید هم باشد.

 

برای اطلاعات کاملتر در مورد عوارض می توانید در انتهای مقاله یک سفارش ثبت کنید.

 

قیمت کرم کینگ سایز

قیمت کرم کینگ سایز با توجه به تنوع زیادی که در حجم های مختلف دارد ، متفاوت است. تمامی قیمت ها را فروشندگان ما پس از تماس تلفنی که با شما می گیرند به شما می گویند.

 

 روش خرید

ساده ترین روش سفارش و مشاوره را مگنیفر به شما ارائه می دهد . حتی در صورت انصراف از خرید ، مشاوره دارو ها بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد. تمامی هزینه های جانبی (تماس ، مشاوره و…) به عهده شرکت می باشد و تا زمان تایید نیاز به هیچ هزینه ای نیست جهت سهولت در سفارش و مشاوره فرم زیر را کامل کنید.

 

 *برای حفظ حریم شخصی شما ، امکان سفارش تنها با شماره تماس هم مقدور است*